בן גביר בביתו של החייל שנשלח לכלא: "זה עונש לא סביר"

איתי גדסי 4 Comment on בן גביר בביתו של החייל שנשלח לכלא: "זה עונש לא סביר"

השר המיועד לביטחון לאומי יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר, הגיע הבוקר לתמוך במשפחתו של לוחם צה"ל שנשלח ל-10 ימים בכלא, ואמר בהצהרה שמסר יחד עם אביו של החייל כי: "הוענש לא מידתי ולא סביר, זה מסר רע. אני קורא לצה"ל לחשוב שוב על העונש"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר המיועד לביטחון לאומי יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר הגיע הבוקר לתמוך במשפחתו של לוחם צה"ל שנשלח ל-10 ימים בכלא ונפגש עם אלי לוי אביו של החייל שתועד אומר "בן גביר הולך לעשות סדר" לאחר פרובקציות של אנרכיסטים ונשלח ל-10 ימי מחבוש בכלא הצבאי.

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר: "אני נמצא כאן עם אביו של לוחם צה"ל שנשלח לעשרה ימי מחבוש, עשרה ימי מחבוש לאחר שאמר לאותם אנרכיסטים "בן גביר יעשה לכם סדר". אני דורש מהרמטכ"ל ומכל הפיקוד לחשוב פעמיים על העונש הזה".

"לא יכול להיות שבאים אנרכיסטים, מקללים, יורקים, תוקפים את החיילים הגיבורים שלנו, לוחמים מגיבים, אפשר בהחלט לקחת אותם לצד ולהגיד להם "תגובה יותר מידתית, פחות מידתית", אבל לשלוח לעשרה ימים בכלא? זה לא סביר, זה לא מידתי, זה לא נכון, זה לא ראוי".

"התפקיד שלנו לתת גב ללוחמים שלנו, לתת גב לחיילים שלנו ואני דורש מהצבא, תחשבו פעמיים על העונש הזה. זה מסר רע מאוד" כך בן גביר.

אלי לוי אביו של החייל הוסיף: "אני שלחתי את הבן שלי לקרבי, להיות לוחם, למען עם ישראל. ככה ראינו במשך שנה שלימה, יום ולילה הילד מסר את עצמו בשביל התפקיד הזה. לצערנו הרב הגיעו אחיו אנרכיסטים שקיללו אותו, ביזו אותו, ירקו עליו, הובילו אותו לומר אמירות פוליטיות. יכול להיות שבאמת לא היה צריך להגיד "בן גביר יעשה סדר", אבל על דבר כזה לשלוח לעשרה ימים? אני מצפה מהמפקדים שלו, לכל מי שמעליו, לתת לו גב, לתת לו גיבוי, לחזק אותו ולהיות בעדו, כדי לרומם את רוחו ולהמשיך בתפקיד החשוב שיש לו".

ח"כ מיכאל מלכיאלי התייחס לאירוע ב"מהדורת הבוקר" של קול חי ואמר לבצלאל קאהן ודוד חכם ב"מהדורת הבוקר": "המסר שחייל הולך לכלא, וזה שהפריע לו מסתובב חופשי לא מתקבל על הדעת במדינה מתוקנת. החיילים שם שומרים על חיי המתיישבים, ומתמודדים עם סכנת חיים יומיומית".



4 תגובות

מיין תגובות
  1. 2

    הם עושים פרובוקציות ומצלמים את התגובה .. ו—ב—ד—ר—ך— כ–ל–ל-ל —אין תגובה כי מתאפקים ברוב המקרים, אחרת– הם היו מביאים תצלומים רבים מדי שבוע מכל רחבי יו"ש. כבר שנים, . חלקם מגיעים מחו"ל עם אג'נדה. חלקם חברים בארגוני שמאל קיצוני מחו,ל. כגון ISM הם מגיעים מאידאולוגיה להפריע לחיילים. כי לפי דעצם(המשובשת) אסור ליהוד לגור שם. זה הכל "פלסטיני"- בטאבו.. הם יכולים גם לדחוף חיילים מקללים אותם "רוצח" ועוד ועוד ד ו ח פ י ם להם מצלמות לפרצוף… אילו היה מדובר בשוטרים זה היה נחשב לסעיף של " ה פ ר ע ה ב מ י ל ו י ת פ ק י ד ו "

  2. 1

    תבינו, אין מה לשרת בכזה צבא שלא נותן גיבוי לחייליים,
    תפנימו עדיף ללמוד תורה! יותר מועיל ובטוח לא מזיק